Wednesday, August 27, 2008

Aaah! Vad är väl en bal på slottet?

Hoppas verkligen inte jag och Askungen har någonting gemensamt när jag har på mig dessa...Jag blir nog väldigt ledsen i ögat om jag tappar bort dem.

Tror 2002 var senast jag förälskade mig i 8.89 cm. höga klackar. Denna gång med champange färgat siden, öppen tå och glitter...
Mid-life crisis...Who cares? Jag har i alla fall klickat hem dem - som en liten födelsedags present till mig själv. Nu skall bara det perfekta nagellacket inskaffas.


6 comments:

Cissi said...

åhhhhhhhhhh! gud så fina!

Cissi said...

himla Therese! nu har jag tittat länge på den där sidan och jag vill ha massor av skor. Jag vill bo i USA!!! ;)

Emma said...

Jag förstår din förälskelse!

Anonymous said...

Mooi! Jag fortsatter avundas er som kan ha sadana skor! ;) E det till en glammig nyarsfest skorna ska anvandas!??

Comments by Klint said...

Men gott folk, kolla vad det star i dem. De ar ju helt klart MINA skor!! Det ar bara att lamna over! Tack, tack!

Anonymous said...

cindarella skor.. gud va fina!!! Jeg måsta sæga, hat of for you om du kommer opp 8.89cm...
(får helt ont i anklen bara att tænka på det...) Hade jag skulle opp 8.89cm, då e jag då 188.89 cm.....