Thursday, July 26, 2007

Tips on how to trim a tree.

Hmmm...Is the neighbours tree moving over to us, or am I imagining?

After a little peak over the neighbours fence - it's clear. The tree is definitely on the way over. Via the shed.

The sheriff came around and said this whole leaning thing is 'life threatening' and The Firebrigade was called in to take care of business.

Many different saws, tools and techniques were used.

And down came the big one.

A bit of fine tuning of the trunks and branches.

And we are left with...

...a BIG pile of work. Just in time for the weekend.

If you don't have anything special planned. Come by and chop some wood, why don't you?

6 comments:

Anonymous said...

jeg trodde det var den anden granna's træ... det er vel også på vej ind, det med de rosa blomster. Men gud hvilken mess... too bad ni ikke har et fireplace. Men skal ni flytte alt det? det er jo ikke fair.
Og så havde jeg ønsket litt flere close up a de supermen in uniforms der...
Va sa Sanders til the whole mess in his garden. Han klarer vel ikke sitte stille før det er ryttet væk.
Beklager men jeg kan ikke hjelpe med chopping i denne helg. Kanske neste...???

Comments by Klint said...

Åmigodd!! Att det var illa hade jag förstått, men inte att det var SÅ HÄR illa... Det får väl bli bondfire för hela slanten! Jag tar med marshmallows! Dessutom håller jag med Rikke och efterlyser lite närbilder på de hårt arbetande männen..

Anonymous said...

Sander better watch out what he wishes for...Kirby told me Sander said he wanted that tree gone and see what happened!! :)) But now he gets his sun I guess!!;)

Anonymous said...

Det var verkligen illa. På telefon förstod jag inte riktigt hur stort trädet faktiskt var!!! Har ni fått ordning på stället nu?

Cissi said...

tyckte det var dags för dig att blogga lite så jag har utmanat dig i min blogg :)

Malin said...

Nu måste det väl ändå vara dags för lite bloggande om amerika resan. Vi vill se lite bilder! Kram